Trénink

Jsem zastáncem „Funkčně-hypertrofického tréninku“

Co získáte?

  • Jsem zastáncem „Funkčně-hypertrofického tréninku“
  • Zbavím vás bolestí zad, zatuhlých kyčlí a bolavých kloubů.
  • Získáte zpět vaši sílu, kondici a spálíte podkožní tuk.
  • Budete trénovat primárně s velkou činkou, volnými váhami, kettlebelly, hrazdami, gymnastickými kruhy, ale i klasickými fitness stroji.
  • Účelem je, abyste se nejen cítili zdravě, ale také tak vypadali.

 

Co je funkčně-hypertrofický trénink?

Klasický kulturistický trénink se zacílením na jednotlivé partie je sice vhodná forma pro nárůst svalové hmoty, nicméně lidské tělo funguje jako celek, a tak je třeba k němu i přistupovat. Prodělaná dřívější zranění mě naučila, že zapojení středu těla, správné dýchání a stabilizace trupu, je při cvičení základním předpokladem pro kontinuální rozvoj síly a vytrvalosti. Proto „funkčně-hypertrofický“ trénink je pro mě směr, kterým se ubírám.

Na co se připravit?

  • Vstupní analýzu pohybového aparátu a kloubní mobility.
  • Sestavení pevného tréninkového plánu a vedení tréninkového deníku.
  • Základním předpokladem je neustálá progrese výkonnosti a mobility.
  • Vícekloubové cviky a volné váhy pro zlepšení hlubokého stabilizačního systému a zapojení největšího počtu svalových skupin.
  • Nárůst svalové hmoty, síly, vytrvalosti, redukce podkožního tuku.

 

Nabízím individuální i skupinové lekce a tak jsou cenové relace přizpůsobeny vašim potřebám a finančním možnostem.

Mám zájem o konzultaci zdarma

FacebookYouTubeInstagramLinkedIn